پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

به نیابت از کسی / از طرف فردی / از جانب فردی در انگلیسی On behalf of somebody
.
برای بیان به نیابت از کسی / از طرف فردی / از جانب فردی: اگر میخواهید از طرف فردی و یا به نیابت از ایشان سخنی را بگویید و یا عملی را انجام دهید، در انگلیسی از On behalf of somebody استفاده میکنیم
به مثالهای زیر توجه کنید تا بیشتر متوجه بشوید.
مثالز:
.
On behalf of my wife and myself.
از طرف همسرم و خودم
.
On behalf of all the employees
از طرف همه کارکنان
.
On behalf of the mayor
از طرف شهردار
.
On behalf of the whole family I beg you to come.
از جانب همه خانواده از تو خواهش میکنم که بیایی
.
I'm calling on behalf of Mori.
من دارم از جانب/ از طرف موری زنگ میکنم.
.
Please tell us more on behalf of Mori.
لطفا" از جانب موری بیشتربرایمان بگو
.
Sepideh may come on behalf of Mori.
ممکنه سپیده به نیابت/ از طرف/ از جانب(به جای) موری بیاد
.
On behalf of everyone here, may I wish you a very happy learning.
از طرف همه که اینجا هستند یادگیری بسیار خوبی برایتان آرزومندم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی