پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ

معرفی خود در انگلیسی

راههای مختلف معرفی خود و دیگران در انگلیسی

Different ways to introduce yourself and others in English

---------

Introducing yourself :

معرفی خود در انگلیسی

.

Hello. My name is Mori.

سلام اسم من موری است

.

Hi. I’m Jafar.

سلام، من جعفر هستم

.

Nice to meet you. I’m Melina.

از ملاقات شما خوشوقتم، من ملینا هستم

.

Pleased to meet you. I’m Martin.

از ملاقات شما خوشحالم، من مارتین هستم

.

It’s a pleasure to see you. I’m Ali.

خوشحالم که شما را میبینم، من علی هستم

.

May I introduce myself? I’m Martin Laker.

اجازه بدید من خودم رو معرفی کنم، من مارتین لیکر هستم

.

How do you do? My name is Farrokh.

چطورید؟ اسم من فرخ است

.

Let me introduce myself. I’m Sue.

اجازه بدید من خودم رو معرفی کنم، من سو هستم

.

I’d like to introduce myself. I’m Petros.

میخواهم خودم رو معرفی کنم، من پتروس هستم

---------

Introducing others:

معرفی کردن فرد دوم به دیگران

.

John, I’d like to introduce you to Mary.

جان؛ میخواهم تو را به ماری معرفی کنم

.

John, please meet Mary.

جان؛ با ماری آشنا شو

.

John, I’d like you to meet Mary.

جان، دوست دارم با ماری ملاقات کنی

.

John, have you met Mary?

جان؛ ماری رو ملاقات کرده ایی؟

.

John, let me introduce you to Mary.

جان، بیا به ماری معرفی ات کنم

.

John, this is Mary. Mary, this is John.

جان، ایشان ماری هستند، ماری ایشان جان هستند

---------

Useful responses when introducing yourself or other people:

پاسخهای مفید وقتی خودتان را به دیگران معرفی میکنید

.

Nice to meet you.

از ملاقات شما خوشوقتم.

.

I’m pleased to meet you.

از ملاقات شما خوشحالم

.

It’s a pleasure to meet you.

ملاقات شما باعث خوشحالی ست

.

Glad to meet you.

خوشحالم که شما را ملاقات میکنم

.

How do you do?

چطورید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی