پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
                                                                                                                     احوالپرسی با کسی که با او شناخت قبلی دارید در انگلیسی Greeting Someone you Know
.
.
Hey John, how have you been?
هی جان؛ چطوری؟/ چطور بوده ای؟
.
Hi Bob, how are you?
هی باب، چطوری؟
.
Hi Nancy, what have you been up to?
هی نانسی، چطوری تا الان
.
Andy, it's been a long time, how are you man?
اندی، خیلی وقته ندیدمت، چطوری پسر؟
.
اگر فردی رو غیر منتظره دیدین میتونید بگید:
.
Hey Jack, it's good to see you 
What are you doing here?
هی جک خوبه که میبینمت، اینجا چه کار میکنی؟
 .
What a surprise I haven't seen you in a long time 
How have you been?
عجب غافلگیری ایی، خیلی وقته که ندیدمت، چطور بوده اوضاع؟
.
Do you come to this restaurant often?
آیا اغلب تو به این رستوران میای؟
.
What movie did you come to see?
اومدی چه فیلمی رو ببینی؟
.
پاسخ به سوال احوالپرسی:
.
Hi Steve, my name is Mike
It is nice to meet you as well
هی استیو، اسم من مایک است، 
من هم همینطور خوشحالم که تو رو ملاقات میکنم
.
I heard a lot about you from John
He had a lot of good things to say
از جان در مورد تو زیاد شنیده ام، 
خیلی چیزهای خوبی در موردت میگفت
.
Wow How long has it been? 
It seems like more than a year
I'm doing pretty well How about you?
واو، چقدر گذشته؟ بیشتر از یکسال باید باشه
من خوبم، تو چطوری؟
.
Not too bad
بد نیستم
.
Same ole same ole
مثل همیشه/ همونطوری که بود
.
The same as usual
مثل همیشه
.
I'm pretty busy at work these days,
but otherwise, everything is great
این روزها سرم خیلی سر کار شلوغه، غیر از این همه چی خوبه
.
I'm doing very well
خیلی خوبم
.
I finally have some free time
I just finished taking a big examination,
and I'm so relieved that I'm done with it
آخرش کمی وقت آزاد پیدا کردم
تازه آزمون بزرگی رو تموم کردم
و آسوده شدم و ترتیبش رو دادم
.
I've been here a couple of times,
but I don't come on a regular basis
من چند باری اینجا بوده ام
اما به طور همیشگی اینجا نمیام
.
I come pretty often This is my favorite restaurant
معمولا اغلب میام، این رستوران مورد علاقه من است
.
I can't believe we haven't seen each other before
I come here at least twice a week
باورم نمیشه که همدیگه رو ندیده باشیم
من هفته ایی دوبار میام اینجا
.
I came here to see Matrix Revolution How about you?
اومده ام فیلم میتریکس روولوژن رو ببینم؛ تو چطور؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی