پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

جمله ها و عبارتها برای سپاسگزاری و پاسخ در انگلیسی Thank You Phrases and Expressions in English
.
Express thanks and gratitude
عبارتها برای بیان سپاس و تشکر
.
Thank you.
سپاسگزارم
.
Thanks.
متشکرم
.
Thank you very much.
از شما خیلی ممنونم
.
Thanks a lot!
بسیار ممنون
.
Many thanks.
بسیار سپاس
.
Sincerely thanks.
خالصانه سپاس
.
Thank you so much!
سپاس بسیار زیاد
.
Thanks a million for your help.
یک میلیون سپاس برای کمک شما
.
I really appreciate your help.
واقعا" از کمک شما سپاسگزارم
.
You are so kind.
شما بسیار مهربان هستید
.
I don’t know how to express my thanks.
نمیدانم چطور سپاس خود را بیان کنم
.
There are no words to show my appreciation!
برای بیان سپاس من کلماتی وجود ندارد
.
What you’ve done means a lot to me.
کاری که تو کردی برای من خیلی ارزش دارد
.
That’s so kind of you.
این از لطف شماست
.
You’ve made my day.
روزم را ساختی
.
I owe you a great deal
من به تو بسیار بدهکارم
.
Thank you from the bottom of my heart for everything.
برای همه چیز از صمیم قلب ممنونم
.
How can I ever possibly thank you?
چطور ممکنه که بتونم سپاسگزاری کنم؟
------------------
Useful Responses to thank you
پاسخ های مفید برای پاسخ به سپاسگزاری
.
You’re welcome!
خواهش میکنم
.
It was my pleasure.
باعث خوشحالی من است
.
My pleasure.
باعث خوشحالی است
.
Don’t mention it.
عنوانش نکن
.
Forget it.
فراموشش کن
.
No big deal.
چیز خاصی نبود
.
It’s was nothing.
چیزی نبود
.
Think nothing of it.
بهش فکر نکن
.
I’m glad that I can help you.
خوشحالم که توانستم کمکت کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی