پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۶ ب.ظ

جمله های ساده با and

جمله های ساده با and
.
Come and see me.
بیا و من را ببین
Come and help us.
بیا و به ما کمک کن
Shut up and listen!
خفه شو و گوش بده !
Go and wake Mary up.
برو و ماری را از خواب بیدار کن
Go and see who it is.
برو و ببین که چه کسی است.
He and I are cousins.
من و او عموزاده هستیم.
Don't drink and drive.
قبل از رانندگی الکل ننوشید.
He can read and write.
او می تواند بخواند و بنویسد.
He likes ham and eggs.
او همبرگر و تخم مرغ دوست دارد.
Tom and I are friends.
تام و من دوستیم.
I tried again and again.
من دوباره و دوباره سعی کردم .
Name and address, please.
نام و آدرس ، لطفا .
Please sit here and wait.
لطفا اینجا نشسته و منتظر بمانید .
Speak slowly and clearly.
آهسته و واضح صحبت کنید.
Come and see me right now.
همین الان بیا و من را ببین.
Go and sit by your father.
برو و کنار پدرت بنشین.
He likes bread and butter.
او نان و کره را دوست دارد.
Mary and Jane are cousins.
ماری و جین عموزاده هستند.
Take a breath and hold it.
نفس بکشید و نقستان را نگه دارید/حبس کنید
All's fair in love and war.
همه چیر در عشق و جنگ عادلانه است.
Come over here and join us.
بیا اینجا و به ما بپیوند.
I sat between Tom and John.
من بین تام و جان نشستم.
It was nice and cool there.
آنجا زیبا و باحال بود.
Kim and I are the same age.
کیم و من هم سن و سال هستیم.
She looks nice and healthy.
او خوب و سالم به نظر می رسد .
Stay calm and do your best.
آرامش خود را حفظ و بهترین کاری که میتوانید را انجام دهید . / سعی خودتان را بکنید
Stay here and wait for him.
اینجا بمانید و منتظرش یاشید
Tom and I are good friends.
تام و من دوست های خوبی هستیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی