پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

چند تا عبارت در مورد کنسل کردن و کنسل شدن در انگلیسی

.
our abort recommendation was contravened
اجبار ما بر سر کنسل کردن عملیات نقض شد
.
maybe we could talk this guy Glick into cancelling the rededication ceremony
شاید بتونیم با این یارو گلیک در مورد کنسل کردن مراسم تقدیم مجدد صحبت کنیم
.
I got a newsflash for you. your flights been canceled
یه خبر(داغ) برات دارم. پروازت کنسل شده
.
I'm in Chicago. I came for a meeting, but it was canceled
من تو شیکاگو هستم ، من برای یک جلسه اومده بودم که کنسل شد
.
in addition, as long as the criminal is at large, recess is canceled
در اضافه ، تا موقعی که گناهکار پیدا نشده تعصیلات کنسل میشن
.
all right, well, I'm going to call everybody and cancel
خیلی خوب ، من میخوام به همه زنگ بزنم و مهمونی را کنسل کنم
.
this war may even be cancelled
این جنگ حتی میتونه کنسل هم بشه
.
I'm sorry, that was my mom. I'm gonna have to cancel
معذرت میخوام ، مامانم بود من باید برنامه رو کنسل کنم
.
you know what else I'm canceling
میدونی دیگه چی را میخوام کنسل کنم
.
we would like you to cancel the ceremony
ما دوست داریم مراسم کنسل بشه
.
you should also be aware we have an abort recommendation
باید بدونین که احتمال کنسل شدن کل عملیات وجود داره
.
so why would you turn it down?
چرا میخوای اونو کنسل کنی؟
.
cancels the operation this morning
جراحی امروز ت رو کنسل میکنیم
.
and Ms. Summerfield canceled her 8 shiatsu
و خانم سامرفیلد هم ماساژ شیاتسو ساعت 8 رو کنسل کرده
.
criteria is not met. recommend abort. we have an abort recommendation
پیش بینی هامون درست نبود باید کنسل کنیم
.
the secretary will disavow all knowledge of your actions
ماموریت شما کنسل خواهد بود
.
I'm in Chicago. I came for a meeting, but it was canceled
شیکاگو ام واسه یه قرار اومدم اما کنسل شد
.
I think we should cancel the operation
فکر کنم باید عملیات را کنسل کنیم
.
l'm going to cancel the rest of my appointments for today
من می‌رم که بقیه قرارهای امروزم‌ و کنسل کنم
.
the king has cancelled all the regular study meetings
عالیجناب ، تمام جلسات عادی درسی رو کنسل کرده اند
.
that show was cancelled two years ago
اون سریال دو سال پیش کنسل شد
.
plan is canceled
برنامه کنسل شده
.
he said you canceled your appointment again
گفت که دوباره وقت پزشکیت را کنسل کردی
.
all right. I make the call, but cancel the dinner. I have a class
باشه تماس میگیرم ولی شام را کنسل کن کلاس دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی