پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

سوالاتی که در مصاحبه کاری انگلیسی می پرسند همراه با پاسخ

How would you describe yourself?
شما چطور خودت رو شرح میدی؟
.
What are your strengths / positive traits?
نقاط قوت شما چیست؟/ ویژگی مثبت؟
.
Why should we hire you?
چرا ما باید شما رو استخدام کنیم؟
.
در پاسخ میتونید بگید:
I consider myself hardworking / reliable / dependable / helpful / outgoing / organised / honest/ cooperative
من خودم رو سختکوش/ قابل اطمینان/ قابل اعتماد/ مفید/ فعال/ منظم/ صادق/ همکاری کننده میدانم
.
I’m a team-player / an experienced team-leader / a seasoned (experienced) professional / a dedicated worker.
من یک کارگروهی کننده/ مدیر مجرب تیم/ حرفه ایی زبده/ کارگر اختصاصی هستم
.
I’m good at  dealing with people / handling stress.
من در مواجهه با افراد/ هندل کردن سترس خوب ام
.
I pay attention to details.
من به جزئیات توجه میکنم
.
I understand my customers’ needs.
من نیاز مشتریانم را میدانم
.
I learn quickly
من سریع یاد میگیرم
.
I love challenges
من چالش رو دوست دارم
و .....
—------------------
بعد ممکنه از شما بپرسند:
What kind of qualifications do you have?
چه نوع مهارتهای فنی/شایستگى هایی دارید؟
.
I graduated in IT from the University of London.
من در رشته آی تی از دانشگاه لندن فارغ التحصیل شده ام
.
I hold a master’s degree (MA) / a bachelor’s degree (BA) in Modern Languages from the University of New York.
من فوق لیسانس/ لیسانس در رشته زبانهای مدرن از دانشگاه نیویورک دارم
.
I took a one year accounting training program at Oxford College.
من دوره یکساله حسابداری رو در کالج آکسفورد گذرانده ام
.
I haven’t done any formal training for this job, but I have worked
in similar positions and have ten years of experience in this field.
من هیچ دوره رسمی برای این شغل رو نگذرانده ام، اما در جایگاه مشابه کار کرده ام و 10 سال در این رشته تجربه دارم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی