پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ

آمادگی برای آزمون آیلتس


چقدر زمان برای آمادگی برای امتحان آیلتس نیاز است؟


یکی از سوالات متداول زبان آموزان از کارشناسان آموزش زبان زمان مورد نیاز برای آمادگی امتحانات بین المللی زبان است.

بیشتر افرادی که برای آزمون IELTS اقدام می نمایند، سعی می کنند با توجه به سایر برنامه ریزی های خود، دقیقا زمان لازم و کافی برای آمادگی این آزمون را نیز تعیین کرده تا با صرف وقت مناسب بهترین نتیجه را بگیرند.
البته هیچ گاه نمی توان یک نسخه را برای همه ی اشخاص پیچید و توانایی های هر فرد نیز بسته به سابقه ی یادگیری زبان و ... متفاوت می باشد، اما با این حال داوطلبان آزمون IELTS می توانند با توجه به چند نکته ای که در ادامه آورده ایم زمان حدودی خود را برای رسیدن به آمادگی خوب محاسبه نمایند:
1-  با اینکه آزمون IELTS، آزمونی به مراتب دشوار در حوزه زبان انگلیسی می باشد، افراد فراوانی با سطح زبان پایین تر نیز برای موفقیت در این آزمون تلاش می کنند. این افراد بهتر می باشد ابتدا به صورت فشرده زبان عمومی (General English) خود را تقویت کنند و سپس به سمت مهارت در انواع سوالات آیلتس بروند. وسیع کردن هرچه بیشتر دایره لغات، تمرین و حل کردن سوالات گرامری و تقویت مهارت نگارش و مکالمه جزو مهمترین موارد می باشد.
البته افراد باتجربه تر نیز لازم است بر روی مهارت های اصلی خود بیشتر کار کرده تا تسلط و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.
به نظر می رسد یک دوره 9 ماهه برای افرادی که زمان کافی برای تمرین داشته باشند کافی باشد. این افراد باید قبل از هر اقدامی بهترین منابع را از افراد کارشناس، سایت های معتبر و ... جمع آوری کرده و سپس تقویت مهارت هایشان را شروع نمایند.
2- این قسمت مربوط به افرادی می باشد که سطح مطلوبی از زبان برخوردار باشند. تمرکز اصلی این افراد باید بیشتر بر روی انواع سوالات IELTS و تکنیک های پاسخ گویی این آزمون باشد. بهترین گزینه برای این افراد شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس و قرار گرفتن در محیط واقعی آزمون می باشد. همچنین می توانند آزمون های گذشته آیلتس را بررسی کرده و با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند تا در مراحل بعدی به تقویت نقاط ضعف خود بپردازند. اگر این افراد از منابع درست و یا کلاس های مناسب استفاده نمایند. ظرفت مدت سه تا شش ماه می توانند به آمادگی کامل برای شرکت در آزمون آیلتس برسند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی