پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۵۰ ب.ظ

جملات مرتبط با رستوران در زبان انگلیسی


جملات مرتبط با رستوران در زبان انگلیسی
.
How often do you eat out?
Who do you go with?
چند وقت یکبار بیرون غذا میخوری؟
با چه فردی بیرون میروی؟
.
I often eat out on weekends,
when I hang out with my friends.
من معمولا" آخر هفته ها بیرون غذا میخورم،
وقتی که با دوستانم هستم

What restaurant do you usually visit?

کدام رستوران معمولا" میروید؟
.
Well, there are not many restaurants in my neighborhood, so my best choice is the deli in convenient stores like the Circle K, Mini-Stop, B-smart.
خب، در همسایگی من رستورانهای زیادی نیستند، بنابراین بهترین انتخابم غرفه های Deli در سوپر مارکتهای مختلف است
.
What type of food do you
enjoy to eat? Western or Asian?
از خوردن چه نوع غذایی لذت میبری؟
غربی یا آسیایی؟
.
I’m interested in Asian food,
Western food is not my thing.
من به غذاهای آسیایی علاقه دارم،
غذاهای غربی مورد علاقه ام نیستند
.
How much do you usually
pay when you eat out?
معمولا" وقتی بیرون غذا میخوری چقدر میپردازی؟
.
It’s not very expensive,
just around $5 for each meal.
خیلی گران نیست، حدود 5 دلار برای هر وعده غذایی
.
Do you enjoy spicy food?
آیا از خوردن غذاهای ادویه دار لذت میبری؟
.
Yes, I do,
especially on cold days.
بله، لذت میبرم، مخصوصا" در روزهای سرد
.
Are the servers there friendly to you?
آیا خدمه رستوران با شما دوستانه هستند؟
.
Yes, they are.
Most of them are really helpful.
بله، دوستانه هستند، بیشتر آنها کمک کننده هستند
.
Have you ever tried Italian food?
آیا تا به حال غذاهای ایتالیایی را امتحان کرده ای؟
.
Yes, at least once, when I was
in my friend’s wedding party.
بله، دست کم یکبار، وقتی که در
مراسم عروسی دوستم بودم
.
Are you concerned about
calories when eating out?
آیا نگران کالری وقتی که بیرون غذا میخوری هستی؟
.
Yes, I am. I’m on diet now,
so this really matters to me.
بله، هستم، من الان در رژیم هستم،
پس واقعا"مهم است برایم
.
Are fast food restaurants like KFC or McDonald’s famous in your country?
آیا در کشور شما فست فود های کی اف سی و مک دانلند مشهورند؟
.
Yes, they are. The youth in my
country are big fans of fast food.
بله، مشهورند. جوانان در کشور من طرفدارهای پروپاقرص فست فود هستند
.
Do you often drink
alcohol when eating out?
آیا معمولا" وقتی بیرون غذا میخورید الکل هم مینوشید؟
.
No, not often. Just when
I have parties with my friends.
نه، معمولا" نه. فقط وقتی که با دوستانم میهمانی داریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی