پورتال جامع آموزش زبان انگلیسی Learn English Online

English language learning website
پورتال جدید آموزش زبان انگلیسی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

Sales staff in stores / در فروشگاه


I don’t need any help. I’m just browsing, thanks.
کمک نیاز ندارم، دارم میگردم(مثلا" دنبال کالایی). سپاس
.
No, I’m just looking, thanks.
نه، دارم نگاه میکنم، سپاس
.
Wow, that’s cheap!
واو، ارزان است/ ارزونه...
.
That’s good value.
قیمت خوبیه
.
Oh, that’s expensive.
اوه، گران است
.
That’s quite reasonable.
خیلی منطقی است.
.
That’s a little over my budget.
کمی بالاتر از بودجه من است.
.
That’s not exactly what I’m looking for.
این دقیقا" اون چیزی نیست که دنبالش ام
.
I’ll take it.
میگیرمش/ میخوام اش
.
I’ll take this, please.
من این رو میبرم/ من این رو میخوام لطفا"
.
It’s too long / too short.
خیلی بلند/ کوتاه است.
.
It’s too tight / too loose.
خیلی تنگ/ گشاد است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی